Thursday, January 14, 2010

Salam Pengenalan

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Semoga ceria dan bersemangat:)

Akhirnya blog ini dapat dilahirkan dan bertentang mata dengan para pembaca. Berhempas pulas mengalahkan pendaki gunung, mengambil masa berhari-hari juga untuk merealisasikannya. Iyalah, Izanor memang tak mahir dan tak biasa dengan pelbagai aplikasi yang disediakan. Merangkak dan terhegeh-hegeh membelek satu demi satu. Itu tak kena. Ini tak betul. Memilih latar halaman saja berjam-jam! Sudahlah lambat, cerewet pula. Hehe! Namun, alhamdulilah... di hari Jumaat yang indah ini blog Izanor dilancarkan dengan catatan yang pertama=)

Seperti yang semua sedia maklum, Izanor adalah penulis bersama AinMaisarah. Kerjasama kami terjalin menerusi novel Aku Mahu Superbibik yang dijangka terbit semasa Pesta Buku bulan Mac ini. Selepas itu, AinMaisarah dan Pengurus AinMaisarah telah menawarkan Izanor sebagai penulis bersama bagi projek yang seterusnya.

Kami telah berbincang dan mencapai persetujuan pada 1 Januari yang lalu. Alhamdulilah! Semoga kerjasama ini membawa seribu berkat dan rahmat. Manuskrip pertama iatu prolog Cinderellah vs Rapunzelah telah diserahkan. Ini merupakan tajuk pertama untuk siri Dongeng Sri Bangsar. Kami akan cuba mencurah dan menghasilkan yang terbaik.

Kepada semua pembaca dan peminat AinMaisarah, adik-adik yang jauh dan dekat... terima kasih kerana menyokong Kak Izanor. Terima kasih kerana sudi mengeratkan hubungan kita di Facebook. Terima kasih kerana sentiasa mendoakan yang baik dan memberi kata-kata semangat.

Untuk catatan yang akan datang, Kak Izanor mahu kongsikan cerita perkenalan dengan Kak AinMaisarah. Sampai bertemu nanti:)

1 comment:

Anonymous said...

congrate kak..