Thursday, May 5, 2011

Ejen Ejen Kedai Pink (PBAKL 2011)

Ketua Ejen : Tuan Pengurus

Ada gaya ejen tak?

Tengok bulat-bulat baju sudah bertukar warna, hasil alat magis yang khas!


-Saat riang hari pertama masih mampu bersuka-suka-


Ejen Ehsan yo!

-Ejen Hazira-

-Ejen Rem-

-Ejen Akim-

Lunch Macd yang sempat yang senang

Ejen jual cincin :D


Sepuluh hari berkampung di Kedai Pink berpegang pada satu misi. Aha, misinya tentulah menjual buku-buku dan buku! Kami secara sukarela menukar status diri menjadi ejen-ejen yang bersemangat blink blink. Senyum, ramah, melayan kehendak pengunjung dan menampilkan sesi promosi yang terbaik demi kepuasan para pengunjung.

Pandang kiri, jeling kanan, pusing belakang, toleh ke penjuru... muka-muka inilah yang saling bertentangan. Tidak ubah seperti satu famili. Ya, famili 10 hari di Kedai Pink.

Hari terakhir sebelum kaki melangkah keluar dari bangunan PWTC, saat bersalaman dan meminta diri, tidak dapat tidak terbit rasa sayu di hati. Sedihnya pesta buku sudah berakhir! Sebaknya hendak berpisah dengan ejen-ejen setelah banyak ria yang diciptakan bersama!


Sesiapa yang datang singgah di Kedai Pink AinMaisarah sudah tentu menyaksikan kerjasama yang erat di antara ejen-ejen. Walaupun sesak, penat dan lelah... tetap mesti ada senyum. Kak Izanor terkenang dan merindui detik-detik yang sesungguhnya indah belaka. Semoga ada kesempatan dan ruang untuk bertemu semula.

Sampai catatan yang seterusnya, senyum-senyum bunga! ^________^